Wyzwanie
Ręczne przetwarzanie zleceń transportowych to w dalszym ciągu powszechna praktyka w wielu firmach z branży TSL (i nie tylko!) . Każde zlecenie w formacie PDF, musi zostać wprowadzone do systemu typu TMS (Transport Management System) co jest procesem bardzo czasochłonnym i narażonym na możliwość popełnienia pomyłki -np. literówki,błędy w adresie,dacie czy terminie.
Problemem z którym spotkał sie nasz klient od strony technologicznej jest brak jednolitego szablonu zleceń transportowych. Każda firma przesyła je na swoim unikalnym szablonie, co znacznie utrudnia rozpoznawanie danych przez OCR.
Rozwiązanie
Aplikacja która automatyzuje rozpoznawanie,klasyfikację i cyfryzację zleceń transportowych z wykorzystaniem technologii sztucznej inteligencji (AI),OCR i uczenia maszynowego (ML)
Kluczowe funkcje:
Automatyczne rozpoznawanie i ekstrakcję kluczowych informacji z dokumentów PDF
(Technologia OCR (Optical Character Recognition):
Klasyfikacja i przetwarzanie zleceń przez algorytm AI
(Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe)
Co osiągnęliśmy
Algorytm do klasyfikacji i ekstrakcji danych
Każde zlecenie transportowe zawiera szereg istotnych informacji takich jak: dane kontrahenta, miejsce (lub miejsca) załadunku i rozładunku, datę, numer zlecenia etc. Stworzyliśmy algorytm, który klasyfikuje te dane,przypisując je do odpowiednich kategori.
Klient poczty dla firm transportowych
Stworzyliśmy narzędzie, które integruje obsługę e-maili z systemami TMS (Transport Management System) oraz giełdami transportowymi. Użytkownik może w prosty sposób odbierać, wysyłać i zarządzać wiadomościami e-mail, a także automatycznie przesyłać zlecenia transportowe bezpośrednio do TMS.
Interfejs aplikacji oferuje wygodny, funkcjonalny widok, który pozwala na kompleksowe zarządzanie wiadomościami e-mail, dostęp do różnych paneli aplikacji w jednym miejscu, przeglądanie odebranych wiadomości nawigację między kategoriami.
Skalowalne środowisko i architektura
W dynamicznych i podatnych na częste zmiany warunkach biznesowych, skalowalne środowisko to klucz do sukcesu. Zaprojektowaliśmy system w taki sposób, by każde dodanie nowego modułu czy też funkcji było płynne i (co najważniejsze!) odbyło się bez utraty wydajności i jakości usług.